L’alumnat de 3r i 4t d’ESO participen en la VIII Marxa Jove Palautiana

Dimecres 3 de maig, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO del nostre col·legi, juntament amb l’alumnat dels mateixos cursos del col·legi Sagrat Cor d’Amposta, van participar en la VIII MARXA JOVE PALAUTIANA.

Aquest any vam anar a la Fontcalda, conjunt paisatgístic, termal i religiós situat enmig d’una vall a la vora del riu Canaletes, entre el termes municipals de Gandesa i Prat de Compte. L’autobús ens va portar fins a Bot, on vam agafar la via verda en direcció cap al santuari. A mig camí, vam parar per esmorzar i descansar, així com per gaudir del meravellós paisatge.

Quan vam arribar a l’ermita, ens esperava el mossèn de Gandesa, que ens va explicar els orígens del lloc. Dins el santuari vam fer una petita celebració de la paraula tot recordant la vida del Pare Palau. Acabada la celebració, professorat i alumnat vam pujar a adorar la imatge de la Mare de Déu per agrair tot allò que gratuïtament rebem de Déu i tanta felicitat ens porta al cor.

Tot seguit, els joves van gaudir de divertits jocs en grup, moment en el qual van tenir l’oportunitat de relacionar-se i fer nous amics en un ambient lúdic i engrescador.

En acabar de dinar, vam emprendre el camí de tornada. Cap a les quatre de la tarda arribàvem a l’estació del Pinell de Brai, on ens venia a recollir l’autobús.

Va ser un bonic dia de germanor i fraternitat entre els dos col·legis de les Germanes Carmelites Missioneres Teresianes.

IMG-20170522-WA0000

IMG-20170522-WA0001