L’alumnat de 1r d’ESO va de convivències al Desert de les Palmes

El passat dimarts dia 16 d’octubre l’alumnat de 1r d’ESO dels col.legis de la Ràpita, Amposta i Paterna vam anar de convivències al Desert de les Palmes.

Vam començar el dia  amb una explicació del lema d’aquest any “Escolta la seva veu”. A continuació vam fer  unes activitats molt divertides que van permetre que ens anéssim coneixent. Després en grups formats per alumnes dels tres centres vam realitzar un treball per elaborar el “Meu aoutoretrat”. En acabar van dedicar uns moments a la pregària i a la reflexió.

Ens ho vam passar molt bé i vam fer nous amics i amigues!