L’alumnat de 2n d’ESO va de convivències a l’alberg El Carmelo situat al Desert de les Palmes, a Benicàssim

El passat dilluns 23 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO del nostre col·legi van viatjar fins t. Allà van compartir i retrobar l’amistat i la diversió amb alumnes del mateix curs dels nostres col·legis d’Amposta i Paterna, que van conèixer l’any passat.

De bon matí, vam realitzar una trobada fent referència al lema d’aquests any de la nostra congregació: “Jesús en línia,…, fes clic a dins teu”. L’alumnat va intervenir i participar en una reflexió guiada entorn a l’amistat. Tot seguit, van realitzar una gimcana amb vuit proves i a la tarda, vam compartir jocs com el mate, fútbol, corda,… de manera lliure i autonoma, però a la vegada tots plegats.