Graduació de l’alumnat de 4t d’ESO

Divendres passat, 26 de maig, vam celebrar al pavelló del col·legi la Graduació de la classe de 4t d’ESO.

L’alumnat no s’esperava poder celebrar la graduació, ja que estava programada per al mes de maig, i degut a la pandèmia es va haver d’anul·lar.

Després d’aquest final de curs tan especial, no podíem deixar d’acomiadar al nostres alumnes com es mereixen.

Va ser un acte molt emotiu, on van hi haure paraules encoratjadores i per al record, i es va visionar un vídeo amb moments viscuts al centre durant els 13 cursos que han passat.

Des d’aquí volem donar l’enhorabona a totes i tots i recordar-vos que el Col·legi Sagrada Família serà sempre la vostra casa.