Graduació de l’alumnat de 4t d’ESO

El passat divendres va tenir lloc la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO, promoció 2009-2022, que després de dos anys es va poder celebrar un altre cop a la capella del col·legi.

Alumnes, famílies, germanes i professorat vam compartir una tarda plena d’emocions en un petit acte per acomiadar els nois i noies.Des que van començar han passat 13 anys plens de moments que quedaran per sempre als nostres cors, alguns dels quals van poder recordar en veure el vídeo del seu pas pel col·legi.

Durant la cerimònia hi va haver paraules encoratjadores per part de la titular, la tutora i el director del centre; l’alumnat també va adreçar unes paraules d’agraïment als seus pares, a la comunitat de germanes i a l’equip docent.

Enhorabona a totes i tots! Us trobarem a faltar.

Recordeu que el Col·legi Sagrada Família serà sempre casa vostra.