Graduació 4t d’ESO

El passat divendres 15 de juny, l’alumnat de 4t d’ESO  va celebrar la seva graduació L’acte va començar a les 19:00 h amb l’entrada dels alumnes a la capella del centre. Allí els esperaven tots els professors i famílies que els van rebre amb un fort aplaudiment.

Després de la salutació per part de la tutora, la germana titular va adreçar unes paraules d’agraïment a l’alumnat i a les famílies. A continuació, vam veure un vídeo que resumia els 13 anys que han estat els alumnes al col·legi. En acabar el vídeo, la tutora va dedicar unes paraules d’acomiadament a l’alumnat.

Tot seguit, les alumnes Anna Adell i Júlia Sanchez van llegir, en nom de tots, un escrit que explicava els records de la seva vida escolar i que també contenia un agraïment als professors i al centre.

Després, va tenir lloc l’entrega d’orles i, per acabar, el director va donar uns consells a l’alumnat i va cloure l’acte.

En acabar l’acte de la capella, al pati del col·legi, hi havia un pica-pica preparat per l’AMPA i la sorpresa d’uns focs artificials.

Va ser una cerimònia molt senzilla i  familiar on alumnes, professorat, pares i mares van poder  gaudir d’una tarda plena d’emocions i records que quedaran presents en la memòria de tots i totes.