Finalista en els Jocs Florals Escolars de Catalunya: Una alumna de 1r ESO guanya la final territorial.

Dimarts 31de maig es va celebrar la final territorial dels IX Jocs Florals Escolars de Catalunya, certamen que, d’una banda, pretén potenciar l’expressió i la producció escrita de l’alumnat i, de l’altra, vol fomentar i difondre una tradició cultural pròpia i arrelada al nostre país.

El nostre centre ha participat al concurs en tres categories. Els tres treballs presentats, “Qui ets?”, “L’alba de l’estiu” i “Sempre hi ha un després”, que corresponen a les categories de prosa de cicle superior, prosa de 1r i 2n d’ESO i prosa de 3r i 4t d’ESO respectivament, han superat la primera fase i han estat finalistes a la fase territorial. MOLTES FELICITATS A LES AUTORES DELS TREBALLS!!!

L’escrit titulat “L’alba de l’estiu” ha estat el guanyador de la fase territorial. ENHORABONA!!!