Celebrem Santa Cecília

El passat dijous 22 de novembre, amb motiu de Santa Cecília el nostre Col·legi va participar de la iniciativa que any rera any l’Ajuntament i la regidoria d’ensenyament del nostre poble ofereix a tots els escolars: Sortir a la Plaça del Cóc  a cantar l’himne al nostre poble de la Ràpita.

Històricament la Ràpita tenia un himne escrit però mai se li havia posat música, fins que un dia un mestre de música valencià que va ser professor a la Ràpita: El mestre Amela va composar la música que cada any per Santa Cecília  tots els escolars de la Ràpita aprenen i ensenyen a la gent que s’apropa. Un matí assolellat, una música encisadora i uns alumnes molt atents a la direcció del ritme musical van engalonar la plaça del Coc de petits tenors que van ser l’enveja dels vianants que per allí s’apropaven a escoltar-nos. I com no podia ser menys el nostre artista convidat va ser En Joan Rovira del que amb les seves cançons tant particulars encara ens va apropar més a la nostra Terrra i cultura. Un any més ens hem apropat a la música de la patrona Santa Cecília i també ens hem apropat a la cultura rapitenca.