Celebrem l’esmorzar solidari

Una vegada més, el nostre centre ha organitzat un esmorzar solidari amb el qual els nostres nens i nenes han menjat pa amb xocolata a l’hora de l’esbarjo.

Aquesta activitat col·laborativa consisteix en l’aportació voluntària d’un euro per part de l’alumnat i professorat que vulgui participar. Els diners recollits van destinats a la ONG Educas.

Els alumnes d’ESO són els encarregats de preparar l’esmorzar, tallar el pa i la xocolata, recollir els euros i repartir-ho a les aules, entre d’altres més coses. De fet, s’ho passen molt bé organitzant-ho i els ajuda a desenvolupar-se com a persones i futurs ciutadans solidaris i responsables.

La finalitat és aconseguir que el nostre alumnat s’involucri i sàpiga de les necessitats que sofreixen altres persones, així com nens i nenes de la seva edat, davant la mancança de necessitats bàsiques en el seu dia a dia.

No hem oblidar que el mateix Decret d’Educació Primària impulsa la formació humana dels alumnes basada en la solidaritat, la responsabilitat cívica i els valors que fonamenten la convivència entre iguals.

IMG-20170407-WA0005

IMG-20170407-WA0006