Andrea Rodríguez, alumna de 2n d’ESO queda 3a classificada en el 59è Concurs de Coca-Cola Joves Talents de Relat Curt

El passat 25 de maig vaig anar a la recollida de premis del 59è concurs de Coca-Cola Joves Talents de Relat Curt.

Tot va començar quan al meu centre escolar em van dir que havia quedat seleccionada gràcies a la meva redacció en castellà titulada “Una historia más, un reloj menos”. Per tal de desenvolupar aquesta història, em vaig haver de basar en un rellotge d’arena i en la frase “Era necesario parar el tiempo”.

La recollida de premis es realitzava al gran teatre imperial de la Xina, situat al parc d’atraccions Port Aventura World.  Encara que sabíem que havia quedat seleccionada en la fase provincial de Tarragona, no coneixíem quina havia estat la meva posició.

En aquest concurs van participar un total de 13512 alumnes d’arreu d’ Espanya, i quasi 4000, a Catalunya.

Quan vam arribar al gran teatre imperial, intrigats i emocionats per saber quina havia estat la meva posició, el presentador va fer una breu explicació sobre el concurs i ens van felicitar pel nostre treball i esforç. A continuació va començar a dir el nom dels classificats/des en tercera posició de las fase provincial de Tarragona, entre els qual estava jo. Tot seguit, es va procedir a l’entrega de premis. En el meu cas, vaig obtenir un diploma, una medalla, una motxilla amb accessoris de Coca-cola i unes ulleres de realitat virtual.

Seguidament, vam veure un espectacle basat en pel·lícules antigues  meravellós.

Per acabar d’arrodonir el dia, vaig poder gaudir juntament amb la meva família  d’un dia a dintre del parc d’atraccions. Va ser un dissabte molt especial, que de ben segur recordaré durant molt de temps.

Andrea Rodríguez Pons