Jornada de Portes Obertes #Preinscripció22-23

La preinscripció escolar pel curs 2022-2023 s’apropa i per això, l’Escola ofereix una Jornada de Portes Obertes per tal que les famílies interessades pugueu venir a conèixer el nostre projecte educatiu i visitar el centre. Aquesta jornada inclourà xerrades informatives per a Infantil i Primària i visita lliure per les instal·lacions:

• Dia: dissabte, 19 de febrer de 2022
  • Horari: de 10 a 13h.

Visita lliure per l’Escola

Entre les 10 i les 13h, us convidem a visitar lliurement les instal·lacions de l’Escola. Podeu preguntar els vostres dubtes sobre el funcionament i com es treballa a cada etapa als docents que trobareu a les aules.

A fora el pati hi haurà joguines i materials per als infants que vinguin a la JPO.

Xerrades informatives de la JPO

Les famílies interessades en Infantil o Primària podeu assistir a les xerrades informatives (sessions a les 10h, 11h i 12h), on s’explicarà el funcionament general i el projecte pedagògic.

A causa de la situació de pandèmia, s’ha limitat a 12 famílies (2 persones/família) l’aforament màxim de cada xerrada i cal fer una inscripció prèvia clicant la imatge següent:

Recomanem que a les xerrades no hi assisteixin els infants, a causa de la limitació d’aforament i perquè tothom pugui seguir les presentacions.

Entrevistes fora de la Jornada de Portes Obertes

Si esteu interessats en un curs de Secundària, o no podeu assitir a la Jornada de Portes Obertes, us emplacem a concertar una trobada individual, en una hora a convenir amb la família, fora de la Jornada de Portes Obertes. Podeu sol·licitar la vista enviant un correu electrònic a elenaarderiu@escolatarres.com , trucant al 937 23 57 01 o omplint el següent qüestionari:

Tot i això, us convidem a participar a la Jornada de Portes Obertes per venir a veure les instal·lacions de l’Escola.

Recordem que és obligatori l’ús de la mascareta ben col·locada durant el transcurs de la JPO.

INFORMACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ 2022-2023 PREMENT AQUÍ.

Si necessiteu més informació, ens podeu contactar per correu electrònic a elenaarderiu@escolatarres.com o trucant al telèfon 937 23 57 01.

Us hi esperem!