Acomiadem el curs 21-22 a Infantil i Primària!

Dimecres 22 de juny va ser un dia fabulós. A l’Escola es respirava un aire de festa i joia del que finalment podíem tornar a gaudir. Tota la comunitat educativa vam celebrar el darrer matí del curs. L’alumnat de 6è de Primària va acomiadar l’etapa amb honors de graduació, amb la lectura d’escrits plens de records, anècdotes i agraïment i amb una actuació musical molt animada que va encantar a una audiència nombrosa i motivada.

Després d’una ballada general i encomanadissa, vam refrescar-nos amb uns polos i vam dir-nos adeu entre llàgrimes i rialles.

L’Escola mai tanca del tot les portes, només les ajusta per un breu espai de temps. Aprofitem per recuperar forces. És un descans merescut per tothom!

Bon estiu!

*Si voleu veure algunes imatges d’aquell darrer matí, cliqueu damunt el  nivell del vostre fill o filla: I3, I4, I5, 1r P, 2n P, 3r P, 4t P, 5è P i 6è P.