El rellotge sincopat (sessió de Música a Infantil 4 anys)

A les sessions de Música, a la classe d’infantil quatre anys hem dut a terme diferents activitats relacionades amb el llenguatge musical. Hem  practicat aspectes concernents al llenguatge musical com: la pulsació, el ritme, la intensitat o les sirenes. Ens ho hem passat bé cantant cançons  per aprendre, per comunicar-nos, per sensibilitzar-nos sobre alguns temes o senzillament per gaudir-les. Durant tot el curs hi ha hagut sempre uns minuts per escoltar música creada per diferents compositors i interpretada per diverses formacions musicals.

Avui us presentem el treball de pulsació que vam fer a partir de la composició creada per Leroy Anderson, El rellotge sincopat.  Podeu veure el vídeo clicant aquí.

Durant l’estiu no deixeu d’escoltar música i cantar!