L’alumnat de Català A2 i Francès 2 visiten Girona

Gentilesa de les tècniques d’acollida de l’ajuntament de Girona i uns alumnes de Turisme de la UdG el passat dilluns 9 de maig visitàrem Girona, una visita en Català pels alumnes de Català A2 i Francès 2. I una en castellà pels alumnes de N3 i Castellà A1 vespre. Els dos itineraris els vam fer pel Barri Vell de Girona. Des del Pont de Pedra, a la plaça del Vi, passant per l’Ajuntament de Girona, entrant a la Sala de Plens. Vam poder conèixer l’alcaldessa i les regidores de l’Ajuntament. Quina impressió! En Gerard, mestre del CFA ens ha explicat qui era en Banyeta, hi ha qui diu que vigila que tothom pagui els seus impostos. També hem recorregut la Rambla de la Llibertat, on molts gironins i gironines s’hi han enamorat. Al final del conjunt d’arcades construïdes de pedra de Girona s’hi va deixar veure en Tarlà. Un dels personatges de la llegenda més tendra i dolça de la ciutat. I sorpresa! La plaça més petita del món, la del Raïm. Després de diversos llocs més,  la nostra ruta va finalitzar a les escales de la Pujada de Sant Domènec, un dels escenaris de la sèrie Joc de Trons. Moltes gràcies a totes i tots per la ruta tan agradable de la ciutat.