El CFA Girona, des del respecte a la pluralitat de totes les persones que en formem part, manifestem el nostre rebuig a la sentència condemnatòria que priva la llibertat d’expressió, el dret a decidir i la pluralitat de la democràcia.

L’escola manifesta també el seu suport i solidaritat a les famílies dels que són privats de la seva llibertat.

Sortida de Nadal a Sant Daniel AJORNADA

Com que les previsions metereològiques d’aquesta nit i tot el matí de demà ja fa dies que indiquen pluja, per tant, s’ha decidit ajornar la sortida i respectiu esmorzar per a més endavant. Demà també es cancel·len les classes que es fan els divendres al matí al centre.

Segona edició del BLA, BLA, BLA…CFA!

El CFA Girona engega la segona edició del BLA, BLA, BLA…CFA!, activitat emmarcada dins el projecte Erasmus “La Llengua és T-R-A-N-S-V-E-R-S-A-L”. Aquest pretén, mitjançant grups d’ intercanvi i voluntariat lingüístic, millorar les habilitats orals en català, castellà, francès i anglès de l’alumnat participant. De moment, s’han consolidat 8 grups lingüístics amb alumnat de nacionalitats diverses i amb coneixements d’alguna o algunes de les 4 llengües impartides al centre. No obstant això, l’equip blabla continuarà treballant per ampliar el nombre de grups lingüístics.

Primera reunió de representants del curs 19-20

El passat 7 de novembre es va celebrar la primera reunió de representants de tots els grups que hi ha a l’escola. En les tres reunions que va haver-hi (matí, tarda i vespre) la participació dels delegats i les delegades va ser molt activa i enriquidora.

Abert/Berta ens visita (obra de teatre A tempo)

El passat dimecres 6 de novembre l’entitat “A Tempo, Arts i Formació” ens va oferir l’obra Albert/Berta. A continuació teniu la recensió que varen fer els i les alumnes de GES:

“No vam saber fins al final que l’obra era una obra i que l’Albert no era l’Albert. L’actriu feia molt creïble el personatge i ens va fer empatitzar. Entre l’obra i el feedback posterior, va fer una bona feina d’educació emocional per a les assistents. En no tractar-se d’un tema que se’n parli cada dia, la gent no està informada i va servir per a conèixer la situació i fer veure la realitat de la diversitat de gènere existent.”

Aprèn llengües amb Bla Bla Bla…CFA

El CFA Girona realitza per segon any consecutiu l’activitat Bla Bla Bla… CFA, que promou l’aprenentatge oral de les llengües que s’estudien a la nostra escola: el català, el castellà, el francès i l’anglès.

Obert a tot l’alumnat del centre, us podeu inscriure en  el següent enllaç:

Enllaç inscripció

L’escola participa a la marxa pels drets de les persones migrants: Caminem Junts!

El passat diumenge 29 de setembre, Càrites va organitzar la marxa pels drets de les persones migrants: Caminem Junts!

Va ser un recorregut de 5 km que va començar al Parc Central de la ciutat i va acabar a la Plaça del vi amb actuacions musicals.

Aquesta marxa internacional vol promoure oportunitats per tal que migrants i comunitats compartim històries amb l, objectiu d, enfortir vincles.

El CFA Girona hi va participar i alguns alumnes van explicar les seves experiències personals.

Gràcies El Mahdi, Sohaila i Issatou!