Activitat inter-barris dels grups de Català

El passat divendres, dia 6 de maig, vam organitzar una trobada inter-barris per practicar el català i brindar a l’alumnat l’oportunitat d’ampliar el seu cercle i conèixer altres persones que estudien la llengua a llocs diferents. D’aquesta manera, les alumnes d’alfabetització de Pont Major van visitar l’escola del centre i van fer activitats orals amb un grup de català A1. Va ser una pràctica d’allò més emotiva en la qual les alumnes es van conèixer per parelles fent-se preguntes prèviament treballades a classe. També es van presentar les unes a les altres. Va ser un matí d’enriquiment, molts riures i experiències compartides. Valorem aquesta vivència molt positivament, la repetirem ben aviat!