Sobiagenda cultural

Uns dels objectius del centre és donar a conèixer  la diversitat de tasques que realitzem a l’escola per tal de fer  partícips de la vida escolar a les famílies i al mateix temps col.laborar entre tots, en el desenvolupament dels vostres fills i filles.

Utilitzem diferents estratègies de comunicació tals com, els correus, les cartelleres de l’escola, els blogs, la pàgina web, les planificacions mensuals, els pares/mares delegats d’aula…

El curs 18-19, varem iniciar la SOBIAGENDA CULTURAL amb l’objectiu d’informar-vos de diferents activitats que realitzarem al llarg del curs. Les informacions que anirem penjant seran molt variades: exposicions de treballs, de fotos… recital de poemes, sessions de teatre, conta contes, visita de l’hort sobirans,biblioteca escolar ….i d’altres que fem conjuntament amb l’AMPA i el menjador.

Algunes d’aquestes activitats estaran obertes a les famílies i d’altres, les orientarem  més  a intercanviar , complementar i/o ampliar  coneixements entre nivells i/o entre cicles.

La finalitat és compartir i enriquir-nos els uns dels altres