Bibliopati

Cada divendres, tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è , organitzem el Bibliopati.

En un racó del pati hi posem una catifa i la caixa dels llibres amb diverses tipologies textuals i gèneres: contes, còmics, revistes, petites lectures… El material bibliogràfic està seleccionat d’acord amb l’edat a qui va dirigit donant l’opció, també, a escollir llibres una mica més avançats per aquells nenes i nenes que ho sol.liciten. Cada dos-tres mesos, es revisen els llibres i s’actualitza el contingut.

L’accés és lliure ; només depèn de l’interès del nen per anar-hi. Amb aquesta activitat volem oferir la possibilitat de que qualsevol infant que tingui la necessitat d’estar una estona tranquil o bé en companyia de forma tranquila, tingui aquesta opció.

Simplement pretenem crear un espai òptim que afavoreixi la relació, el compartir lectures , gaudir de la lectura i, perquè no, passar una estona relaxada…