REGALA PARAULES BONIQUES!

La darrera setmana, amb l’Equip de mediació de l’escola (alumne/a mediador/a de cada grup classe des de 1r fins a 6è) vam proposar una dinàmica d’aula relacionada amb l’objectiu de dir a les persones paraules boniques, aquelles qualitats que els fan únics. Moltes vegades escoltem les paraules que ens fan mal, que no ens agraden, i hem de canviar la mirada. Aprofitem qualsevol moment per demostrar a les persones que ens envolten que les estimem, que tenen qualitats molt bones, que saben fer coses molt ben fetes i que són especials per a nosaltres!!!

Després del treball a l’aula, cada grup, des d’I3 fins a 6è, ha creat una paraula bonica en volum i ara llueixen conjuntament al vestíbul de l’escola!!!