I5 VISITA EL CENTRE CAMADOCA

El passat divendres 17 de maig, els Músics de Bremen i les Llebres i Tortugues van fer una sortida al centre Camadoca, a Santa Maria de Merlès. Aquest centre es dedica a la conservació i recuperació de la fauna autòctona. Els animals que hi viuen participen en programes de recuperació o són animals irrecuperables procedents de Centres de Recuperació de fauna de la Generalitat.
Durant el dia, l’alumnat d’I5 va poder conèixer i interaccionar amb aquests animals (peixos, aus, tortugues, eriçons, etc.) així com aprendre aspectes bàsics de respecte i cura del medi ambient.
Va ser una sortida molt enriquidora que, a més a més, va permetre gaudir d’un entorn natural immillorable amb un itinerari per la bassa, el bosc i el riu.

Abans de tornar a l’escola, es van alliberar dues aus que ja estaven preparades per reincorporar-se de nou a la natura. Va ser molt emocionant!

Camadoca, gràcies per la vostra tasca!