ESCOLA VERDA: Recollida selectiva

Un any més, l’escola segueix amb la dinàmica de la RECOLLIDA SELECTIVA. Recordem que aquesta iniciativa sorgeix de la necessitat de netejar la gran quantitat de brutícia que es genera al pati. La recollida selectiva consisteix en que cada divendres un grup classe de primària s’encarrega de recollir la brossa que es trobem pel pati reciclant-la en diferents bosses: orgànic, plàstic i paper. D’aquesta manera entre tots ajudem a mantenir el pati de l’escola ben net i, alhora, potenciem el reciclatge entre l’alumnat.