Acords del Consell Escolar de centre

ACORDS DE LES SESSIONS DE CONSELL ESCOLAR DE CENTRE:
CURS 2023-2024:
DATA TEMES I ACORDS
25 de setembre
  • Aprovació de la Programació Anual de centre
  • Presentació de les Activitats Palanca – PMOE-PROA+
  • Eleccions del Consell Escolar
  • Nou circuit d’actuació davant qualsevol tipus de violència en l’àmbit educatiu
  • Novetats escola
  • Inversions Ajuntament
  • Formació interna de centre
4 de desembre
  • Constitució del nou Consell Escolar: composició, funcions, funcionament i comissions.
  • Resum de votacions de les darreres Eleccions 2023 (20% de famílies)
  • Acord de data i horari de reunions de les sessions del Consell (dilluns a les 17.30h)
  • Compromís del centre: es vetllarà perquè tots els grups gaudeixin de colònies a final de cicle i es mantindrà el 70% d’assistència per als cursos intermitjos (tot i que es duran a terme encara que manqui algun alumne/a per arribar al percentatge).
  • Situació de les obres (a l’espera de l’acord de Govern de la Generalitat de Catalunya)
29 de gener
  • Presentació i aprovació de la liquidació 2023 i pressupost 2024 del centre.
  • Aclariments de les aportacions de l’AFA (al voltant dels 5.000€) i de l’Ajuntament (uns 10.000€) a l’escola.
  • Recull de resultats del qüestionari de no assistència a les colònies: s’ha proposat diferents accions (qüestions econòmiques, motivació alumnat i acompanyament familiar) de cara al proper curs.
  • Informació de les Portes Obertes per a la preinscripció 2024-2025: dimarts 5 de març a les 9h i a les 15h (per a noves famílies – xerrada i visita l’escola)
  • Comunicat dels centres educatius de Vilanova del Camí: reflexió sobre el respecte a tota la comunitat educativa.
  • Informacions AFA: carnaval, demandes a l’Ajuntament i reflexió sobre el tracte de les famílies a l’AFA.
  • Informacions Ajuntament: inversions
  • Altres informacions: nova directora dels Serveis Territorials al Penedès.
  • Torn obert: valoracions Innovamat.