EL PATI: un espai d’oportunitats educatives

Ja fa uns anys que a l’escola estem treballant per oferir al nostre alumnat un pati més educatiu i amb una oferta d’espais oberta i variada on poder jugar i experimentar. Per això, podem trobar zones on es fomenta el joc heurístic, una construcció,  un sorral i caseta, rocòdrom i una proposta de material alternatiu (peces de fusta, encaixables, senyals de trànsit…) i esportiu per experimentar. A més a més, podem gaudir d’un bosquet que ens apropa a la natura, símbol de la nostra escola.

També, tenim la possibilitat de practicar diferents esports a la pista poliesportiva de l’escola: futbol, bàsquet, handbol i una taula de ping pong. A més a més, de jocs de taula i escacs per aquells/es  nens/es que vulguin un joc més tranquil.

Els dijous de cada setmana, a la zona d’entrada de l’escola, els infants poden gaudir d’una biblio-pati per mirar contes o llegir.

Cada mes comptarem amb una PROPOSTA DINAMITZADA (una per a la pista poliesportiva i una altra pel bosquet), estigueu atents/es que us anirem informant!

MES PROPOSTA A LA ZONA DEL BOSQUET (bagul de joguines) PROPOSTA A LA PISTA POLISPORTIVA (dijous)
OCTUBRE Cordes per saltar Frisbees
NOVEMBRE Hula hoops Bàsquet
DESEMBRE Avions de porexpan Pilotes i raquetes petites
GENER Peces de construcció grans Handbol
FEBRER Mikado i Jenga (grans) Patinets de casa (una setmana cada cicle)
MARÇ Circuit (guixos) i cotxes Rugbi
ABRIL Jocs tradicionals (gallineta, aranya…) Bàdminton
MAIG Bitlles Patinets de casa (una setmana cada cicle)
JUNY Xapes i baldufes Pàdel platja

Esperem que en gaudiu molt i compartiu bones estones de joc entre tots i totes!

Seguim treballant per millorar el nostre pati!!