ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE

Benvolgudes famílies,

El proper mes de novembre, es duran a terme les Eleccions de representants dels diferents sectors del Consell Escolar del centre.

Com bé sabeu, al sector de pares/mares teniu 5 representants, votats entre tots els pares i mares de l’escola, i 1 representant més, escollit entre els membres de l’AFA (un total de 6 persones). El sector del professorat també compta amb 6 representants, el personal d’administració i serveis amb 1 representant, 1 més de l’Ajuntament (Regidora) i els membres de l’Equip Directiu.

En aquestes trobades, que en són 3-4 al llarg del curs, es presenten totes les activitats del centre dins de la programació general anual, es valoren a la memòria final i s’explica la liquidació i pressupost de la gestió econòmica de l’escola. A més, des de l’AFA es comenten els temes relacionats amb la gestió i activitats de l’entitat i des de l’Ajuntament allò propi de les aportacions i/o manteniments i millores del centre.

És per això que us animem a participar d’aquestes trobades presentant-vos com a candidats/des del sector pares/mares i poder ser votats i escollits per representar a la resta de pares i mares de l’escola. És una oportunitat per conèixer de més aprop el funcionament de l’escola i poder tenir una visió més acurada de la vida al centre.

A partir del dia 2 de novembre es publicarà el cens al taulell interior del centre, es faran les reclamacions, es resoldran i es durà a terme el sorteig del membres que formaran part de la mesa electoral de votacions.

Si voleu presentar la vostra candidatura, ho podeu fer abans del 15 de novembre:

El dia 16 de novembre podreu conèixer totes les candidatures presentades que podreu votar (s’escolliran a 3 candidats/es)

El dia 23 de novembre seran les ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR. Al vestíbul de l’escola trobareu la mesa electoral (formada pels membres que s’hauran escollit segons sorteig entre tots els pares i mares de l’escola), en els següents horaris:

• De 8.45h a 9.15h
  • D’11.45h a 12.15h
  • De 14.45h a 15.15h
  • De 16.45h a 17h.
Posteriorment es farà l’escrutini i es publicaran els 3 membres escollits.

Per venir a votar caldrà tenir en compte:

• Només es podrà accedir al vestíbul de l’escola el temps indispensable per a la votació i d’un en un.
  • Caldrà seguir les indicacions dels cartells sobre mesures covid.
  • No es podrà venir a votar si es presenta simptomatologia compatible amb el covid, ets contacte estret d’un cas positiu o si estàs a l’espera de resultats de proves covid.
  • Pot votar el pare i la mare de l’alumne/a.
  • Caldrà portar la mascareta posada i fer servir el gel hidroalcohòlic.
  • Caldrà ensenyar el DNI als membres de la mesa electoral.
  • És preferible que el pare/mare porti el vot preparat des de casa (us enviarem la papereta prèviament).
  • Caldrà votar un màxim de 3 candidats/es.

Us adjuntem un cartell amb les dates del procés d’eleccions.

Us animem a participar a l’escola i compartir plegats les millores per l’educació dels nostres/vostres alumnes/fills/es!