Venda de ROSES de l’AFA de l’escola

L’Associació de Famílies de l’escola ha organitzat la venda de roses per a la celebració de Sant Jordi.
Però no són unes roses qualsevol: SÓN ROSES SOLIDÀRIES!!! Una part de la compra es destina al Banc dels Aliments.
La bossa de la rosa està fabricada 100% amb material… Llegeix més»

Pintem una gatera!

Des de l’Àrea de Sanitat de l’Ajuntament de Vilanova del Camí, coordinen la cura de cinc colònies de gats de carrer a través de persones voluntàries del municipi (alimentació i esterilització). Aquestes colònies estan ubicades en diferents espais del municipi.
Des de la regidoria se’ns ha… Llegeix més»

LA NOSTRA ESCOLA

Vols conèixer la nostra escola? Aquí tens un petit vídeo, creat gràcies a la col.laboració de l’Ajuntament de Vilanova del Camí, on podràs veure algunes de les activitats i projectes que fem i els diferents espais del centre. Endavant!