ENGLISH DAY!

El divendres 14 de maig a la tarda vam celebrar l’English Day a l’escola. Aquest any, la temàtica era sobre l’April Fool’s Day, el qual es celebra l’1 d’abril.
L’alumnat de 6è ens va fer una petita presentació sobre les bromes i tradicions que es fan… Llegeix més»

Bones pràctiques a l’escola

L’escola ha participat en la difusió de bones pràctiques en matèria de “Convivència en temps de COVID” del Departament d’Educació.
Per això, la nostra escola i la proposta de l’Assemblea de delegats i delegades de classe forma part del llistat de bones pràctiques que el Departament… Llegeix més»

Venda de ROSES de l’AFA de l’escola

L’Associació de Famílies de l’escola ha organitzat la venda de roses per a la celebració de Sant Jordi.
Però no són unes roses qualsevol: SÓN ROSES SOLIDÀRIES!!! Una part de la compra es destina al Banc dels Aliments.
La bossa de la rosa està fabricada 100% amb material… Llegeix més»