Preinscripció curs 2020-2021

Vull fer la preinscripció pel meu fill/a, què he de fer?

QUÈ HE DE FER? (del 13 al 22 de maig)

• Omplir la sol·licitud telemàtica: clica aquí
  • Enviar el resguard de la preinscripció i els documents escanejats o fotografiats (DNI pares, DNI alumne i llibre família) a l’email de l’escola: a8038247@xtec.cat
  • Estar al cas dels llistats que es publiquin.
  • Un cop acceptat, rebreu un email per a fer la matriculació (del 13 al 17 de juliol).
Per a consultes podeu adreçar-vos al telèfon 938060111 o per email a8038247@xtec.cat

Per a més informació: CLICA AQUÍ

Cicle Mitjà i Superior al Certament de Lectura en Veu Alta en confinament!

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior han participat al Certamen de Lectura de Veu Alta en Confinament organitzat pel Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació.
En el següent enllaç podreu veure els vídeos que hem seleccionat des de l’escola per a participar:
Canal de Youtube
També ho… Llegeix més»

Escola tancada…

Bon vespre famílies,
Seguint indicacions superiors que tenen a veure amb la prevenció i la salut de tota la població, el Govern de la Generalitat de Catalunya ha decidit tancar les escoles del nostre municipi i d’altres municipis veïns (cap activitat lectiva, extraescolar nin administrativa).
El… Llegeix més»