Preinscripció curs 2020-2021

Vull fer la preinscripció pel meu fill/a, què he de fer?

QUÈ HE DE FER? (del 13 al 22 de maig)

• Omplir la sol·licitud telemàtica: clica aquí
  • Enviar el resguard de la preinscripció i els documents escanejats o fotografiats (DNI pares, DNI alumne i llibre família) a l’email de l’escola: a8038247@xtec.cat
  • Estar al cas dels llistats que es publiquin.
  • Un cop acceptat, rebreu un email per a fer la matriculació (del 13 al 17 de juliol).
Per a consultes podeu adreçar-vos al telèfon 938060111 o per email a8038247@xtec.cat

Per a més informació: CLICA AQUÍ

Cicle Mitjà i Superior al Certament de Lectura en Veu Alta en confinament!

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior han participat al Certamen de Lectura de Veu Alta en Confinament organitzat pel Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació.
En el següent enllaç podreu veure els vídeos que hem seleccionat des de l’escola per a participar:
Canal de Youtube
També ho… Llegeix més»

Escola tancada…

Bon vespre famílies,
Seguint indicacions superiors que tenen a veure amb la prevenció i la salut de tota la població, el Govern de la Generalitat de Catalunya ha decidit tancar les escoles del nostre municipi i d’altres municipis veïns (cap activitat lectiva, extraescolar nin administrativa).
El… Llegeix més»

Un grup de mestres visitem altres centres!

El Departament d’Educació ha ofert als centres que així ho sol·licitin la possibilitat de visitar altres centres en el Programa de Visita-Centres. L’objectiu és poder compartir metodologies, estratègies de treball i estils de funcionament entre diferents centres. Uns centres seleccionats, com a centres receptors, rebran… Llegeix més»