EL RAMON ES JUBILA!!!

Aquesta setmana, ha estat la darrera dels més de 15 anys de treball i dedicació al Pompeu del nostre conserge Ramon Freixas.

Va arribar en susbtitució i pre-jubilació del Fèlix, anterior conserge a l’escola, i s’hi va quedar fent les tasques de consergeria, amb esforç i estima pel centre.

Obrir i tancar portes, arreglar fluorescents, agafar les trucades, atendre a les famílies, anar a buscar alumnat que marxava abans d’hora, treure i guardar altaveus i equips de so, tallar herbes, pintar, podar… un munt de tasques que ens ha ajudat a fer créixer el Pompeu en tots aquests anys.

Aquest divendres li vam fer el comiat amb tot l’equip docent de l’escola i posterioment, tot l’alumnat del centre va poder oferir-li el darrer aplaudiment i les gràcies per tota la feina a l’escola. A més, d’algun detallet per part de l’equip, també li vam entregar una revista amb les dedicacions de tots i totes i els dibuixos de l’alumnat del centre.

Com ell ja sap: “l’escola sempre serà teva i les portes sempre estaran obertes per fer-nos una visita!!!”

A gaudir de la nova etapa que estàs a punt d’iniciar!!!