I5 ORGANITZA LA SEVA PRIMERA CURSA!

El 6 de març a la tarda va tenir lloc a la pista de l’escola la 1a cursa de les Llebres i les Tortugues. Aquest esdeveniment va concloure la situació d’aprenentatge desenvolupada a l’aula durant aquests darrers mesos: Com podem organitzar la nostra pròpia cursa?
L’acte també va comptar amb la presència dels Músics de Bremen que es van encarregar de fer la selecció musical aprofitant també per posar punt i final a la situació d’aprenentatge: Quina música toquen els Músics de Bremen?

L’alumnat va gaudir portant a la pràctica la situació real que havien preparat: (escalfament, una cursa, ), en la que havien dissenyat tots els elements dorsals, recorregut, cartells publicitaris, medalles, etc.

Vam gaudir molt de la cursa!