Ens ajudeu amb el projecte del parc d’I4?

L’alumnat del grup d’I4 Aneguet han treballat el seu projecte d’aula sobre la necessitat de parcs inclusius al nostre municipi. Han visitat diferents parcs, han valorat els accessos i materials (fins i tot anant amb una cadira de rodes) i han compartit mati i esmorzar amb un grup d’usuaris d’Àuria, per reflexionar plegats.

Ara demanen ajuda! Volem crear el prototip d’un parc inclusiu per presentar a l’Ajuntament de Vilanova del Camí. Demanen a l’alumnat del centre que facin un dibuix/model d’un possible element que formaria part d’aquest hipotètic parc inclusiu. Entre totes les propostes, faran una tria i presentaran la idea a l’Alcaldessa de Vilanova del Camí.

Els ajudem? Mireu el vídeo que us ho expliquen molt bé!!!!