Taller Stephanie Kilgast: L’art per entendre el món

El taller de l’art per entendre el món té com a objectiu principal treballar la conscienciació del consum excessiu de plàstics i d’altres materials que utilitzem sense plantejar-nos  les conseqüències que tenen pel nostre planeta.

A partir de la visualització  uns  vídeos  els vostres fills i filles  han  reflexionat sobre com podem contribuir a la millora del nostre planeta.

• La primera sessió han enregistrat els coneixements previs sobre els animals i plantes que es troben en perill d’extinció a causa de la nostra intervenció com humans. Per altra banda han vist que alguns artistes utilitzen el seu art per manifestar i posar ulls aquesta problemàtica que tant ens afecta.
  • La segona sessió es va presentar la primera artista Stephanie Kilgast, on es pot veure la combinació de productes quotidians reciclats amb introducció d’un element escolar com és el fang. D’aquesta manera els infants han pogut representat l’afectació d’un petit ecosistema seguint les tècniques d’aquesta artista.
  •  La tercera sessió es va presentar l’artista Hamoch Piven, un artista on mostra el seu art realitzant autoretrats amb materials reciclats. Els infants han expressat com s’han sentit,  mitjançant la composició del retrat . Finalment  per donar-li una mica més de sentit han creat stop motion amb les seves reproduccions .

Per finalitzar el taller, els alumnes i les alumnes realitzen una autoavaluació on valoren els coneixements que han adquirit però sobretot ens quedem amb les seves reflexions i les seves lliçons d’humanitat que hem escoltat al llarg de tot el taller.