EL VIOLÍ
Avui el alumnes de 2n hem tocat el violí, hem vist les seves parts i també la família a la qual pertany.
Avui el alumnes de 2n hem tocat el violí, hem vist les seves parts i també la família a la qual pertany.
Els alumnes de segon volem participar en la creació d’un món millor, i una de les maneres de poder-ho fer és aprendre quines energies són les que contaminen menys. El dijous passat vam fer un taller on vam aprendre un munt de coses sobre les energies renovables. Si cliqueu a les fotos veureu com va anar. S’anomena
Energies renovables Llegeix més »
Hi ha millor manera d’aprendre que posant en pràctica tot allò que anem aprenent? El passat divendres 24 de març vam sortir als carrers de Reus per posar en pràctica tot el que havíem après a l’aula sobre les figures geomètriques. Vam fer un gran recorregut per tots els monuments més emblemàtics de la ciutat
La recerca de figures geomètriques. Llegeix més »
Com cada curs els nens i nenes de segon ens preparem per assistir a la VI Mostra de Lectura en Veu Alta que es celebrarà al Centre de Lectura de Reus el proper 5 de maig. El passat dijous vam organitzar el certamen intern a l’escola per escollir als finalistes que hi assistiran. Els nervis
VI Mostra de Lectura en Veu Alta Llegeix més »
Com cada any els i les alumnes de 2n de primària van a la piscina Club Natació Reus Ploms a aprendre a nadar o a millorar els seus estils. A més a més, també aprenen en autonomia, responsabilitat, organització… S’han de preparar la bossa amb el material necessari per la piscina, s’han de vestir i
Natació a 2n de primària Llegeix més »
Fa unes setmanes els alumnes de segon vam fer el taller “El bagul misteriós”. Dins el bagul hi havia moltes coses: robes, alguna llavor, figures, carteres dels nens, llibretes, joguines, instruments musicals, fruites… Vam aprendre moltes coses de l’Àfrica i ens ho vam passar molt bé! Si voleu veure les fotos i els vídeos que vam
El bagul misteriós Llegeix més »
Els alumnes de 2n han estudiat la família dels instruments de vent fusta i al mateix temps també han estudiat i experimentat el saxofon i les seves parts.
2n- Estudiem el saxofon i els instruments de vent fusta Llegeix més »
Aprendre a llegir és una tasca complicada però alhora divertida i emocionant. Els nens i nenes de segon anem a explicar contes als més petits els dijous per la tarda. Ells gaudeixen de les nostres històries i nosaltres llegim cada dia una mica millor. Us deixem un enllaç a l’assaig del conte: “La cigala i
Contes intercicles Llegeix més »
Possiblement heu arribat tard algun dia a l’escola, per motius ben diversos. Afortunadament, aquest retard no té més importància i tornem a rependre les nostres tasques sense pensar-hi més. No ens adonem de la sort que tenim cada dia. La nostra escola és un lloc acollidor i la tenim a prop. Avui, divendres, hem observat que
Aquest any el Tió no ha arribat com sempre a la classe, i hem anat a buscar-lo per tota l’escola. Ens va costar una mica però el vam trobar sa i estalvi. Aqui teniu les fotos de com va anar tot plegat. Bon Nadal a tothom!.
Arriba el Tió a l’escola. Llegeix més »