I TU QUÈ MENGES?
Al primer trimestre els nens i les nenes de 4t vam fer un taller sobre l’alimentació. En aquest taller vam treballar: – La importància de l’alimentació com a una necessitat bàsica. – Els diferents grups d’aliments que formen la piràmide i les seves funcions en relació a les nostres necessitats físiques i de salut. – […]
I TU QUÈ MENGES? Llegeix més »





