Innovació

Internet de les coses (IOT)

Els alumnes de 5è, un curs més, hem descobert què és, com funciona i en què ens pot ajudar l’internet de les coses. Això ha estat possible gràcies a que la nostra escola, per segon any, ha participat en el programa Escuela de CISCO. El passat dimarts, 8 de maig, tots els de 5è vam

Internet de les coses (IOT) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut