EL PROGRAMA MAGNET A L’ESCOLA MARIÀ FORTUNY 

Aquest és el primer curs en que “construïm escola” amb els arquitectes, professors i estudiants de l’ETSA (Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la URV) i el COAC (Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya) de Tarragona, una aliança establerta gràcies al Programa Magnet: aliances per a l’èxit educatiu.  Aquest curs l’arquitectura ha començat a entrar a les […]

EL PROGRAMA MAGNET A L’ESCOLA MARIÀ FORTUNY  Llegeix més »