BON ESTIU LLEONS
Hola lleons, quin curs més estrany que hem tingut oi? Vam començar al setembre amb moltes ganes, el primer trimestre va ser tot un descobriment, ens vam conèixer, sobretot jo a vosaltres, perquè la majoria porteu des de P.3 junts. A poc a poc ens vam anar entenent i va començar a compartir espais, experiències, […]
BON ESTIU LLEONS Llegeix més »









