Comunitat dels Petits

EL PROGRAMA MAGNET A L’ESCOLA MARIÀ FORTUNY 

Aquest és el primer curs en que “construïm escola” amb els arquitectes, professors i estudiants de l’ETSA (Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la URV) i el COAC (Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya) de Tarragona, una aliança establerta gràcies al Programa Magnet: aliances per a l’èxit educatiu.  Aquest curs l’arquitectura ha començat a entrar a les

EL PROGRAMA MAGNET A L’ESCOLA MARIÀ FORTUNY  Llegeix més »

La Motxilla

Des de l’escola us volem compartir una pàgina web que es diu “La Motxilla”, que va ser creada per l’escola La Diputació, de Barcelona. Trobareu moltes activitats per repassar els continguts treballat durant el curs. Si cliqueu a sobre la imatge podreu gaudir d’aquest lloc web amb infinitat de recursos.

La Motxilla Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut