Portes obertes!!!
Portes obertes escola:
17/03 – 15:15
18/03- 9:15
Portes obertes!!! Llegeix més »
Realment tot el que ens envolta sona? Podem fer música en qualsevol cosa? Els alumnes de 3r han trobat la resposta mirant, escoltant i vivenciant el concert de “la màquina d’escriure” del compositor Leroy Anderson.
LA MÀQUINA D’ESCRIURE Llegeix més »
Cantem, ballem, explorem, descobrim, manipulem. Així és com gaudim al nostre espai de música, la comunitat de petits.
Aprenem a tocar la flauta de manera cooperativa escoltant, explorant i manipulant.
INICIACIÓ DE FLAUTA Llegeix més »
Els nens i nenes de l’escola Marià Fortuny, des de l’àrea de música hem creat de manera cooperativa i vivencial la salutació de la nostra classe. Sempre que ens veiem ens podem saludar amb la nostra salutació.
CREEM LA NOSTRA SALUTACIÓ DE LA CLASSE Llegeix més »
Aquest és el primer curs en que “construïm escola” amb els arquitectes, professors i estudiants de l’ETSA (Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la URV) i el COAC (Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya) de Tarragona, una aliança establerta gràcies al Programa Magnet: aliances per a l’èxit educatiu. Aquest curs l’arquitectura ha començat a entrar a les
EL PROGRAMA MAGNET A L’ESCOLA MARIÀ FORTUNY Llegeix més »
Des de l’escola us volem compartir una pàgina web que es diu “La Motxilla”, que va ser creada per l’escola La Diputació, de Barcelona. Trobareu moltes activitats per repassar els continguts treballat durant el curs. Si cliqueu a sobre la imatge podreu gaudir d’aquest lloc web amb infinitat de recursos.