Els de 4t hem anat al YOMO
El passat 1 de març, els nens i nenes de 4t vam anar al YOMO de l’Hospitalet, Barcelona. Vam veure alguns dels més de 100 tallers i experiències interactives que van exposar els col·laboradors d’aquest magnífic programa. Hi havia molts recursos educatius, i ens ho vam passar d’allò més bé. Si voleu veure algunes fotografies […]
Els de 4t hem anat al YOMO Llegeix més »








