Orientacions Setmana Santa i properes comunicacions amb Telegram

Benvolgudes famílies,

L’equip de l’escola desitja que estigueu tots/es bé.

Com cada setmana adjunt us trametem les orientacions per a poder seguir el millor possible les rutines escolars i ajudar-vos a casa.

Després de Setmana Santa,  el dimarts 14 d’abril començarem el tercer trimestre confinats. En funció de les indicacions del Govern anirem fent.

Per tal de poder establir comunicació directa amb el tutor/tutores, durant la setmana del 14 d’abril utilitzarem l’eina TELEGRAM que us podeu descarregar als vostres dispositius mòbils (LLAR D’INFANTS, INFANTIL I PRIMÀRIA). Crearem 2 canals per a cada classe: un on només s’enviaran les tasques i l’altre de conversa per resoldre dubtes, suggeriments…

Per tal d’arribar a tots/es vosaltres, hi haurà 4 canals oficials de comunicació: Ebando, web escolar,  mares i pares delegats/des i per la comunicació directa amb el mestre/a i grup TELEGRAM.

Al tercer trimestre i després de mantenir conversa amb el tutor/ tutores, les activitats ja seran curriculars, i per tant, avaluables. No patiu que seguiran la mateixa línia del que heu estat fent aquestes setmanes i posarem totes les facilitats possibles. Amb calma anirem fent.

Per tal d’ajustar les activitats que anirem enviant, durant aquests dies us demano que escriviu al correu de l’escola aquelles famílies que tingueu alguna dificultat per accedir a Internet o qualsevol altra situació específica que no permeti als vostres fills/es seguir el curs. No caldrà disposar d’impressora.

Fins aviat!

Infants 1 i 2 anys