Tot anirà bé!

Per començar aquest últim trimestre d’aquest curs escolar amb il·lusió i l’esperança de retrobar-nos el més aviat possible us deixem l’enllaç a un vídeo que hem preparat tot l’equip que formem Les Codinetes per a tots/es vosaltres, famílies i alumnes.

Desitgem que us agradi! 🙂

1. Ariadna

Molt bonic…?… Després d’un mes del tancament de les escoles… Ens ha fet molta il·lusió tornar-vos a veure a tots/es!
    La cara de felicitat de la Itzel al veure a la Raquel, l’Elena, la Montse, la Vero, el Pau, el Braulio, el Sergi… Ho deia TOT!

GRÀCIES!

2. Nati Llopart

Molt bonic! Ens agradat molt aquest detall que heu tingut. Ens ha fet molta il·lusió!. L’Arlet i la Paula us troven molt a faltar!. A casa ens encanta fer coses i no parem. Ens ho passem genial!. Esperem de tot cor que estigueu be! I ens veiem aviat!.
    Tot ànira bé!. Un peto ben fort!!

3. Amelia

Bon dia,
    Moltes gracies lAbril i la Xenia shan posat molt contentes de veureus!!!!
    Tenen moltes ganes de començar el tercer trimestre i poder veure els seus companys de classe.
    Una abraçada

4. ILI González Cayuela

Ian: gràcies per animar-nos
    Lua: jo tambe tindrie acesta idea
    Iseu: que us ho passeu molt bé
    Moltes gràcies per aquest vídeo, els ha encantat i els ha fet molta il·lusió.
    Molta força i salut. Ànims

5. Maria

Bon dia!
    Moltes gràcies pel vídeo.
    Quina il·lusió tornar-vos a veure!
    L’Elna ha estat molt contenta… pregunta quan tornarà a l’escola …Us troba a faltar a vosaltres i als companys…
    Gràcies per compartir-ho!
    Salut i endavant !