QUI SOM? El nostre Projecte Educatiu

Som una escola pública d’Educació Infantil i Primària, que compta gairebé amb una línia completa en tots els seus nivells educatius. També acollim als infants d’1 i 2 anys i els incorporem en el nostre projecte educatiu.

L’escola Les Codinetes va formar part de la ZER Baix Gaià des de l’any 1992 fins a l’any 2011.

La concreció del nostre objectiu com a entitat per i dels alumnes es fonamentar en el plantejament de situacions d’aprenentatge riques i significatives per als infants on trobin l’oportunitat d’interactuar i desenvolupar   diferents habilitats i competències així com integrar els dispositius digitals com a  eina de treball, font d’informació i aprenentatge. També pren valor les relacions i aprenentatges que es produeixen en les interaccions amb els iguals i la cooperació  del grup per la consecució d’una fita compartida. L’entorn és una font infinita d’oportunitats d’aprenentatge.

L’entorn i les famílies participeu activament en aquest procés d’aprenentatge COMPARTIT.

Us deixem l’enllaç al  nostre Projecte Educatiu, en constant procés de revisió:  document del Projecte Educatiu Les Codinetes

També us convidem a veure el següent vídeo amb experiències dels infants de la llar, educació infantil i primària  🙂