Què fa l’AFA? Funcions i beneficis

La nostra Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’Escola Les Codinetes la formem un grup de pares i mares que treballem voluntàriament i en col·laboració amb l’equip de mestres, direcció i institucions per ajudar-los en el procés educatiu i de creixement personal dels nostres fills.

L’AFA enguany la seva activitat ha estat molt limitada per les restriccions COVID, no obstant hem pogut realitzar algunes actuacions:

 Subministrar el material escolar i llibres.
 Venta de l’equipació de l’escola.
 Col·laborar amb els reis mags.
 Comprar material musical.
 Promoure i organitzar el programa de socialització del llibre de matemàtiques de 3r a 6è.
 Compra del desinfectant bucal per l’alumnat que es queda al menjador.
 Venta de llibres i roses per Sant Jordi.
 Ha recolzat econòmicament la festa de fi de curs de 6è.
 Organització i seguiment de les activitats extraescolars.
 Reunions periòdiques de seguiment del servei d’acollida i menjador.
 Assistència als consells escolars.

A banda de les activitats, la família sòcia de l’AMPA té avantatges econòmics i socials:

*Descompte per les famílies sòcies serà del 10% en els llibres de text de P3 fins a 6è
*Descomptes de 5 euros per peça en l’adquisició del xandall de l’escola.
*Bata de regal pels nens i nenes de P3.
*Descompte en la Socialització dels llibres de matemàtiques i d’anglès.

*Una butlleta gratuïta als sortejos que organitzem.
*Aportació pel comiat dels alumnes de 6è, aquelles famílies que han estat socies durant la major part de l’etapa escolar.

A més a més, l’AFA també gestiona la compra de llibres i material (des de infantil fins a 6è de primària) directament a les editorials per obtenir majors descomptes.