Projecte “Faristol a l’escola”

A l’escola Les Codinetes s’ha valorat molt positivament el fet d’utilitzar el faristol com a eina educativa per facilitar als alumnes en l’expressió oral. En les reunions de coordinació que es fan amb l’Institut d’Altafulla que és el que tenen adscrit els nostres alumnes es va comentar que calia fer una millora de l’expressió oral i sobretot que calia fer-los perdre la por des de ben petits a parlar en públic.

A l’escola Les Codinetes es va valorar la possibilitat d’introduir el teatre com a recurs . I cada curs es fan representacions teatrals que arriben a les famílies al finalitzar el trimestre. I l‘eina del faristol en el moment de presentar-se els ajuda a tenir més confiança quan cal fer algun acte davant d’un públic ;ja sigui l ’aula, l ’escola o fins i tot la comunitat educativa i del municipi.

Documentació Projecte Faristol

Vídeos amb l’aplicació didàctica del faristol a les diferents classes.