Periodistes

Al llarg del curs alguns dels alumnes més valents han fet de periodistas! Han escrit la seva noticia tot seguint un esquema, l’han ilustrat i l’han explicat davant de la resta de la classe. Ha estat una experiència motivadora i ens ha ajudat a fer-nos… Llegeix més»

Històries especials

A Cicle Inicial en l’última activitat competencial hem investigat sobre el nostre nom. A més, ahir vam tenir una videotrucada molt especial: la Rose ens va explicar una història diferent sobre el seu nom i li vam poder fer moltes preguntes. El que més ens… Llegeix més»

Introducció a l’electricitat

Les nens i els nens de quart estan treballant la introducció a l’electricitat. Avui hem fet d’electricistes i hem elaborat uns circuits.
Primer, hem fet un interruptor senzill, després un commutador i un commutador creuat.
Un cop hem sabut com funcionen els interruptors de casa, em ficat… Llegeix més»

Cucs de seda

Els nostres cucs han crescut, quan mesuren?
Hem fet servir la cinta mètrica per mesurar diferents elements. Primer hem vist que un centímetre és molt poquet i que un metre és molt més gran. Després hem pensat en coses petites que puguin mesurar un centímetre com… Llegeix més»

Camp de flors

El passat divendres va ser l’última tarda de plàstica. Per això vam crear un mural conjunt a partir d’un dictat en moviment de punts, cercles, taques… que finalment es van convertir en un camp de flors. En la reflexió posterior, els nens i nenes de… Llegeix més»

MUSEU DE XOCOLATA

Com ja sabeu, ens ho vam passar “bomba” al museu de la xocolata. Va ser una excursió molt divertida on vam gaudir molt. Vam fer figuretes de xocolata a partir de motlles, també vam fer un dibuix amb la xocolata desfeta i fins i tot… Llegeix més»

Enfocar les creacions emocionals

Les imatges o fotografies tenen molts significats, tot depenent de la mirada amb les que ens ho mirem.
En una fotografia plena de detalls, cal destacar que un infant pot tenir interpretacions diferents a nosaltres.
Un adult en una fotografia, veu una composició de diferents objectes, però… Llegeix més»

Temps lliure!

Com volem respectar el temps de cada alumne/a, en acabar les feinetes que tenim proposades poden escollir algunes de les propostes de temps lliure! Tenen moltes propostes que hem anat ampliant al llarg del curs. De vegades poden escollir entre un ventall més concret quan… Llegeix més»