El consell d’infants

Què és?

El Consell d’Infants és un òrgan de participació de i per als nens i nenes de l’escola, on poden intervenir, dir la seva i decidir els temes que estan relacionats directament amb ells/es.

Qui en forma part?

Un delegat/da de cada classe (de 1r a 6è), direcció i diferents membres de la comunitat educativa que es puguin convidar.

Funcions

Les funcions del Consell d’Infants són conèixer, observar, valorar, opinar, reivindicar, proposar, dissenyar….. en tots aquells temes relacionats amb l’escola i amb els infants.

El treball del Consell d’Infants s’organitza en unes reunions periòdiques. Es tracta de fer propostes, ajudar a dissenyar un projecte d’escola des de la seva mirada d’infants. Aquests nens i nenes representen als seus companys i companyes , i és per això que han de recollir les idees dels altres infants i fer les aportacions.