Activitats extraescolars

Benvolgudes families, Us presentem el llistat d’activitats que proposem en horari extraescolar i els preus, perquè ens indiqueu quines activitats extraescolars us interessen i voleu per als vostres fills i filles aquest curs. Les activitats complementàries que hem preparat per aquest curs, estan pensades per a enriquir l’experiència escolar dels nostres fills/es, així com a contribuir a la logística familiar evitant que hàgiu de desplaçar-vos a altres municipis. Esperem que us agradin i puguem tirar-les endavant.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS TARDA

HI HA POSSIBILITAT DE CREAR MÉS D’UN GRUP D’UNA EXTRAESCOLAR SI CAL. TOTES LES ACTIVITATS NECESSITEN UN MÍNIM DE 6 NENS PER REALITZAR-SE US INFORMAREM SI PODEM OFERIR UNA PRESENTACIÓ DE LES ACTIVITATS O UNA CLASSE DE PROVA

LA INSCRIPCIÓ I COBRAMENT DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS ES FARÀ DIRECTAMENT AMB CADA ENTITAT, L’AFA NOMÉS HO COORDINARÀ I ELS HI TRANSMETRÀ LA INFORMACIÓ DE LES FAMILIES INTERESSADES NECESSITEM QUE OMPLIU AQUEST FULL I EL RETORNEU PLE ABANS DEL 22/9 AL MAIL DE L’AFA, O ENS FEU ARRIBAR D’ALGUNA MANERA LES ACTIVITATS QUE US INTERESSIN.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS MIGDIA

Les activitas complementàries i amb un caire experiencial, ajuden a desenvolupar les competències i habilitats del infants i us encoratgem a que en feu ús. Les activitats extraescolars de mitja pensió, aporten als nens i nens una nova experiència dins l’escola i fan de l’estona del menjador un espai creatiu i enriquidor. Esperem que tots els nens i nenes de Les Codinetes els puguin gaudir