Reconeixement Premi EITA2022 a Brussel·les

El passat 25 d’octubre, el director de l’escola Miquel Valls, va estar convidat a diferents actes institucionals i de treball juntament amb els 98 premiats d’arreu d’Europa pels premis EITA2022. Membres del Comissionat Europeu van acompanyar durant dos dies en tots els actes que es van celebrar.
El dimarts 25 d’octubre es va celebrar un acte de cerimònia on es van mostrar vídeos de premiats, es van fer taules rodones per parlar sobre el futur europeu de l’educació i també es van fer connexions amb persones influents. La cerimònia va acabar amb un petit concert d’instruments de corda.
A la tarda es va visitar el Museu “House of European History” on es pot reviure tots els esdeveniments transnacionals que han anat configurant el continent Europeu.

A l’endemà, tots els premiats, diferents agents del món de l’educació i alguns polítics del parlament Europeu, es van dividir en 3 grups per parlar del futur de l’educació a Europa: La creativitat, la sostenibilitat i la inclusió van ser els temes a tractar i els assistents van poder definir línies essencials i imprescindibles entorn aquestes temàtiques. En Miquel va assistir a la jornada que parlava sobre la creativitat.

A la tarda, tots els assistents van visitar el Museu “Parlamentarium“, un museu on es reviu totes les etapes cap a la cooperació europea i com funciona el Parlament Europeu.

A més, d’aquest viatge, a part del reconeixement com a un dels 26 millors projectes en innovació pedagògica a Europa en el 2022, l’escola s’emporta un munt de contactes d’altres escoles amb les podrem col·laborar per treballar en futurs projectes Erasmus.
EITA2022
SEPIE