La nostra ràdio té tirada!

Ja fa 5 setmanes que vam recuperar el nostre programa ‘RÀDIOSANPERA’ i està sent tot un éxit.

Els infants de segon anem en grups de 8 durant dues setmanes i el primer que presentem és l’escaleta on escrivim el diàleg, coneixem el programa amb el que s’editen els àudios, però sobretot treballem l’expressió oral i ens ho passem molt bé.

El que més por ens fa és equivocar-nos, però… resulta que gravem amb el mòbil i si ens liem, o ens equivoquem es pot esborrar i editar amb l’Audacity. Això ens relaxa molt!

Tot i que sempre fa una mica de vergonya abans de fer la primera gravació fem proves, ens escoltem i escoltem als altres companys i companyes. Què diferent ens escoltem!

I quan ja sembla que estem preparats comencem a gravar el programa que tota l’escola escoltarà el dilluns següent. I… sabeu un secret? Els encarregats i encarregades de gravar la ràdio ens enterem de moltes coses abans que la resta. Hem de ser molt valents i guardar el secret perquè com diem a ‘RàdioSanpera’ el que passa a la Ràdio es queda a la Ràdio!!!

Voleu conèixer als 3 equips que hem gravat ja? Aquí ens teniu!!!

Aquí us enllacem la pàgina on es anem enganxant totes les gravacions. Si voleu estar informats i informades ja sabeu, cada dilluns escolteu… RÀDIOSANPERA!