PREMI EITA2022

MIREU EL VÍDEO DE LA COORDINADORA DE PROJECTES INTERNACIONALS – Marta Colilles
LLEGIU l’ARTICLE DELS PREMIATS – Aquí

El nostre projecte europeu Erasmus+: Take the E-train (2017-19), desenvolupat amb les escoles de Polònia, Itàlia, Lituània, Grècia i Eslovàquia i coordinat pel nostre centre i en el que també va participar l’associació Local de can Gavatx, ha  estat distingit amb el Premi Europeu a l’Ensenyament Innovador (European Innovative Teaching Award-EITA) dins de la categoria d’Educació Primària. Quatre projectes de totes les Comunitats Autònomes i 98 de tota Europa han estat guardonats amb aquests premis que ressalta les pràctiques d’excel·lència educativa dels programes Erasmus+ que reconeixen la feina del professorat i dels centres educatius participants en projectes de cooperació europea.

Enguany, l’Escola Joan Sanpera i Torras, ha obtingut l’Acreditació Erasmus+ que ens permet obtenir dotacions econòmiques importants fins l’any 2027 amb l’objectiu de desenvolupar el nostre programa Erasmus “Ready for the future”. Concretament per aquest curs 2022-23, l’escola ha planificat la mobilitat de dotze alumnes i quatre mestres durant una setmana a escoles europees, la visita de tres docents per a fer observació de centres educatius de referència en l’àmbit de les STEAM i també l’assistència de tres mestres a cursos de formació en metodologies actives i AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres). Tot això servirà per fer créixer el nostre projecte educatiu centrat per a tots els infants.

Com sempre, la confiança dipositada a l’escola i la implicació de tota la comunitat educativa (alumnes, famílies, personal docent i no docent, personal d’atenció educativa, centre de recursos, Departament d’Educació, Ajuntament, a SEPIE i entitats externes al centre, etc.) farà que aquest nou repte esdevingui d’èxit.

Volem felicitar aquells centres que també han fet el seu camí i que han estat premiats i als nostres col·legues amb els que hem compartit viatge tots aquests anys. El premi també és d’ells.

vídeo notificació premiats: https://youtu.be/hiZc4AFIWbs
web projecte premiat: https://taketheetrain.eu/