Projecte padrins de lectura

Ja ha arribat el moment!!! Els i les alumnes de 6è i de P5 s’han trobat per iniciar el projecte “padrins de lectura”.

És un projecte que es fonamenta en l’aprenentatge de la lectura on els nens i nenes de sisè fan de guies i de models als alumnes de P5. És un procés molt enriquidor i molt motivador. Es genera un gran vincle entre padrins i fillols. Pels grans el fet de “fer de mestre” els dóna el valor de sentir-se responsables dels seus petits “nous lectors”. Els alumnes de P5 confien en els grans de l’escola i els agafen com a referents.

El projecte es porta a terme al llarg del curs. Tenint en compte els diferents ritmes d’aprenentatge cada parella anirà realitzant els avenços en moments diferents.

Però, no només de llegir es nodreix el projecte! Hi ha moments de tot, i avui per ser el primer dia hem compartit una estona de joc.

Us deixem unes imatges del que ha significat la primera sessió de padrins!