Passat, present i futur – Setmana monogràfica 2024

La setmana passada vam celebrar la setmana monogràfica amb el lema “passat, present i futur”.

L’alumnat va treballar diferents propostes, activitats, tallers, projectes i treballs manuals al voltant de la temàtica escollida. Al llarg de la setmana cada cicle s’ha centrat en diferents àmbits. Els infants d’educació infantil van fer les civilitzacions, al cicle inicial l’evolució dels transports, al cicle mitjà el tren, les joguines i els objectes; i al cicle superior l’evolució de l’art i 6 projectes de diferents evolucions: la cuina, l’escola, la moda, l’esport, la medicina i l’escriptura.

El divendres vam fer la visita a l’escola per veure el que havíem fet. A la tarda vam entrar les famílies i se’ls hi va poder explicar.