Ready for the future! Formació de mestres!

Ja hem iniciat la formació de mestres finançada pel programa d’acreditació Erasmus+ Ready for the future!

Aquesta setmana la nostra mestra d’anglès, la Clara, participa en el curs CLIL and PBL to Improve Student Engagement organitzat per l’acadèmia Europass Teacher Academy que té lloc a Florència. De ben segur que arribarà carregada d’idees i propostes per aplicar a la nostra escola!

Properament, dues docents més faran el curs de formació Reggio Emilia Approach: el proyecto educativo de las escuelas reggianas, a la localitat de Reggio Emilia.

Us anirem informant!